Väntans tider

Verkligen... den här dagen kunde inte gå långsammare!! Jag har provat allt, men den går verkligen itne snabbare!
MOnika ringde mig och talade om att alla papprena var färdiga och jag talade om att vi åker 12: 00 härifrån =) Längtar!!!!

Jag och Tommy åkte till sandviken för att fördriva lite tid på dollars och rusta.. hittade ingenting förutom sköljmedel och 3 diskborstar.. Var förb en kille på peugeot som scannade av våran bil, det är ju nå fel på dne.. så nu ska vi byta tomgångsmotor för det var det som var felet..

Håller på å småstädar lite inför Nemos ankomst =) mycket man ska tänka på.. onödiga sladdar som ligger framme och sånt.. hoppas han inte är nån sladdbitare bara... då blir jag sur!

Började på min hemtenta också.. känns bra! Men det jobbiga med hemtenor är att man aldrig vet hur mycket man ska skriva... hur ingående ska man vara? Jag känner mig halvnöjd med mina svar =/ HIttar ingenting i böckerna om hur man förbereder sig på ambulansen och sådana grejjer.. måste fråga christine, hon har ju ändå praktik där =) Ska nog fortsätta med den en stund till.. snart kommer ju pappa med ilah också.. då blire kanske nlångprommis i kväll när tommy åkt till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0