Underbart!

Livet är riktigt underbart just nu! Har inte mått såhär bra på jag vet inte huuuuur länge =) Det som hände för nån vecka sen var verkligen välbehövligt! Känner mig riktigt lycklig!
Och det roligaste av allt är att nya vänner har börjat höra av sig =) eller gamla nya vänner kanske jag ska säga.. Anna, min barndomskamrat har tagit kontakt och nu i kväll fick jag sms från heidi också en gammal barndomskamrat som jättegärna ville träffas, hur kul som helst ju! Anna har också en staffordshire och en till på väg så vi ska träffas senare när valparna vuxit på sig lite =) Och Jessica från Järbo som har en amerikans staffe ska vi också träffa sen när Nemo har växt lite grann, fått sin vaccination och lite sånt där.. Känns hur kul som helst! Älskar att träffa nya människor =)

Kvällen har vart fin.. Vi har myst framför brasan, till slut vart det så varmt som 30 grader i vardagsrummet =) i har ätit hemmagjorda hamburgare och underhållit ilah och challe =)
Fick så himla ont i halsen nu på kvällen, inte bra! Vill absolut itne bli sjuk nu.. har inte tid med det heller för den delen.. då missar jag supermycket på praktiken!

Tommy har åkt till jobbet för en liten stund sen.. jag håller på att gå i taket av tristess nu, hur ska jag nånsinn kunna somna? Ska ta ut hundarna snart och sen krypa ner med en film kanske hoppas på att jag somnar och sover hela natten.. Jag är faktiskt riktigt trött.. åååhhhh i mån ska jag hämta ut pengar så vi kan betala den lille =) göra frukost åt darling tills han vaknar.. packa vattenskålen och vatten till resan och lite annat =) gissa om jag längtar!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det ska bli så roligt att träffa dig och din nya lilla skrutt ! :)

2007-09-10 @ 12:57:37
URL: http://jessicanorling.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0