Tuff match

med en liten bebis i huset.. vet inte vad det är med honom men han bajsar alltså 4 gånger på en morgon!! Han måste superhålla sig hela eftermiddagr och kvällar för att göra sig av med allt på morgonen =) sötis, tur vi har nära ut.. tänk om vi hade bott i lägenhet och skulle upp och ner för alla trappor.. nej det är ju kanon med hus när man har en valpish! Han är i alla fall huuuur go som helst.. han har bråkat runt hela morgonen här och nu tyckte jag att han kunde sova en stund så jag får koncentrera mig på skoljobb så jag tog hit hans kartong och la honom i.. han stortjöt och ylade tills han efter 5 min somnade =) så nu sover han så sött så =)

Jag har pillat lite med vårt Pm och nu ska jag satsa på hemtentan som jag för övrigt känner mig rätt nöjd med.. jag kommer lätt komma upp runt 10 sidor, sjukt att man mäter det i sidor för övrigt.. det är väl innehållet som räknas? Nog för att det är en hel del innehåll.. Skulle ha behövt min handledare här nu, han är både IVA och narkossköterska.. det är en fråga om IVA som jag inte hittar något svar i böckerna om.. men men.. det ska nog gå!

I kväll ska vi hem till mina förädrar och käka mat.. annars blire lugna gatan hela helgen.. har ju en hel del att göra.. bäst jag sätter fart nu på en gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0