Söndag

KOlla in sovstilen =)

Ja då var det söndag då.. slut på helgen ! I mån äre praktik, underbart =) Trivs så himla bra och det är sååå roligt och lärorikt =) Ångrar inte en sekund att jag läser den här kursen, det är den bästa på hela utbildningen!

I går på marknaden hittade vi ingenting.. men det var nyttigt för hundarna att få vara med och träffa människor.. det kom fram en utvecklingsstörd kille till mig och nemo och ville klappa honom.. jag höll fram honom och Nemo pussade honom i ansiktet och rätt som det var fick jag också en puss, av killen =)
efter det åkte vi hem till farmor och hälsade på.. hon hade pratat med sjukhuset och det var ingen större fara med Timo, troligtvis hjärnskakning.. Får se när han får komma hem...

och efter det åkte vi ner till torsåker och hälsade på.. Nemo bjöd på enmansshow.. var helt slut i går kväll och yr, mitt blodtryck måste ha legat på noll... så fort jag skulle resa mig svischade de till i huvudet och jag höll på å ramla.. I dag känns det bättre tack och lov.. Hade ju ätit och druckit dåligt i går också..

I dag var vi vakna halv 7 jag har legat på soffan och brännt av 2 beck filmer på raken.. Nemo och challe har röjt järnet så nu sover båda två..
Nu ska jag göra klart det allra sista på tentan och sen skicka in den.. klockan 2 i dag när tommy slutar ska vi åka in till coop och köpa fix till väggen och så ska vi ordna den och ta bort dörrkarmen och kanske sätta upp den där balken som morfar har fixat.. måla på väggen bakom kaminen också.. sen kan vi faktiskt lägga golvet, får se vad som hinns med.. själv tänkte jag ta ett trappsteg eller två =) Vill ha klart hallen nu !!! Så vi kan börja bo ordentligt, sätta upp gardiner och sådant trevligt =)

nej bäst att sätta lite fart innan han vaknar och måste ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0