Snart slut

på söndagen =/
Jag och älskling har vart i valbo på en snabbvisit.. Hämtade ut de 1400 kr som vi fick tillbaka av coop eftersom bordet är så försenat.. Handlade upp dom på coop igen =) vi köpte ett elementskydd till köket.. hade tänkt göra det ändå så nu passade det ju bra då =) och så skulle vi köpa fix till murstocken, men de hade inget värmetåligt, så vi får handla det i mån i stället på byggcompaniet.. var in på stadium också.. jag köpte en vindjacka från everest, huuuur skön som helst och dyyyyyyr =( men den var värd varenda krona.. svart och rosa! Lite lättare menändå varm med fleecefoder.. som jag kan ha på mina promenader.. enda jackan jag har är ju goosen och den är ju alldeles för varm nu.. och så har jag ju skinnjackan, men den tar man ju gärna inga promenader i =/ jaja..

Har precis skickat in min tenta nu =/ kom ju på att jag lräa lägga till referenser, som jag gjorde nu innan jag skickade den! Så nu finns ingen återvändo.. man kunde ju ändå bara få Godkänd på den så varför lägga ner så himla mycket energi?

I mån äre praktik igen, fan vad skoj! Undrar vad vi ska ha för oss då? Onsdag tror jag det var som vi skulle befinna oss på ÖNH och söva barn =) spännande!

För övrigt så ringde pappa i dag.. Timo som jag skrev om i går, min farmors karl hade fått åka till uppsala i dag.. det visade sig visst vara härnblödning.. vet inte vilken sorts eller i vilken grad! Hoppas bara det löser sig för honom.. Han är inte gammal bara strax över 70! Hemskt!

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Oj vad hemskt! Hoppas att det går bra för honom!!

2007-09-16 @ 18:07:53
URL: http://jessica.norling.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0