Snart så

Äre dags att åka =) Har faktiskt sovit någorlunda i natt.. gick och la mig halv 10 bara för att det fortare skulle bli lördag.. det var i å för sig lite dumt.. vaknade ju halv 5 och var superpigg, hundarna med för den delen =) Gick upp åp toa och släppte ut dom så de kunde pinka.. och då vart det ju cirkus.. de hoppade och flög över gamla takåplåtar och röjde runt som om de var höga på nånting... efter att säkerligen ha väckt halva grannskapet fick jag äntligen in dom.. Så sov vi en stund till... Har vatr ute på promenad i värsta regnvädret någonsinn, ilah är så himla starkt så hon höll på å dra omkull mig i det våta gräset.. fick in dom och fick challe i badkaret.. skönt med ilahs päls, den kan man bara torak av =) det kommer ju bli lika med Nemos =)

Nu väntar jag bara på att pappa ska vakna så jag kan åka hem med deras illbatting och kanske få en frukost för besväret =) sen ska jag ta ut pengar och duscha göra mig i ornding..

Är lite bättre i halsen i dag men det är fortfarande tjockt.. skulle behöva en svalgtub för att hålla luftvägarna fria =) man får verkligen panik av att inte kunna andas normalt =) einstein kom på det nu...

nej nu sk ajag göra ett otalettbesök sen ringa och tracka pappa =) han har också jobbat natt fast han kom hem 3 i natt så han har nog gjort sina timmar snart

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

Lycka till med hämtningen av lilla Nemo idag :o)

2007-09-08 @ 10:39:26
URL: http://saramira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0