Snart så..

smäller det till.. känner mig inte så sugen på fest längre.. meeeen.. det var typ hundra år sedan jag var ut, så det är fan på tiden.. sanna skulle komma också så det blir ju skitskoj =) Var upp och köpte en flaska vin åt henne.. hon har ju för sjutton fyllt år !!!

Själv har jag städat undan lite.. dammsugit och torkat golv med en galen nemo hängandes i dammsugaren.. nu ska jag ta å beställa lite böcker som jag vill ha... sen blire duschen och fixa sig lite =) Tommy jobbar e.m men jag ska gå över till jessica lite tidigare runt 9 ungefär.. bara bra för hundarna att få vara ensamma.. vi har börjat lite smått med Nemo nu, lika bra å vänja honom direkt.. en halvtimme har han vart ensam som mest.. 45 min klarar han nog speciellt när challe är med.. så det är nog inga problem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0