Snart klaaaaar

Yes! Jag är alldeles strax klar med hemtentan =) den har vart sååå otroligt roliga att göra =) glad att jag inte hoppade över den som jag tänkte göra i början =)
Tog en liten paus vi 13 tiden för att åka och handla lite till lunchen.. svängde förbi mammas jobb sen med hundarna och visade upp dom =) de tyckte valpen var såååå söt.. vem tycker inte det ;) Var upp till min mormor och visade honom också.. Hon har alzheimers sjukdom så hon kände absolut inte igen mig men jag tror att hon uppskattade att jag hade med mig hunden jättemycket! Hon älskar djur och speciellt valpar.. hon klappade honom lite och tyckte han var mjuk och fin =) sen var det inte så mycket mer.. tycker att det är jobbigt att gå dit.. men det känns bra efteråt..
När jag kom hem gjorde jag stuvade morötter och falukorv till min älskling som slutade jobbet kl 14 =) Han vart så glad så.. nu ligger han på soffan tillsammans med challe och vilar, nemo ligger under korgstolen och sover och här sitter jag.. snart klar med min tenta som för övrigt kommer att hamna på 11 sidor !!!! weiii.. sen tänkte jag inte göra ett skit mer i dag.. I mån ska jag satsa lite på uppsatsen.. sen kanske det blir utgång med tjejerna på kvällen =) om jag orkar..
Får hem nya beck-filmen i kväll =) äntligen!!! ÄLskar beck!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad härligt det är att läsa din blogg, du är alltid så positiv till allt. Hoppas det går bra med lillskrutten och att du slänger in lite bilder på sötnosen snart! :)

2007-09-14 @ 17:23:28
URL: http://jessica.norling.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0