Sjukling

Typiskt! Jag är aldrig sjuk! I dag är jag megasjuk.. Har till och med vart hemma fårn praktiken, det är inte ofta det händer! Skittråkigt, för i dag skulle jag börja gå med min handledare.. men men.. i mån SKA jag gå om jag så ska släpa mig runt.. Har ont i halsen täppt i näsan och toligtvis feber, känns som så.. har dock ingen termometer =/
Men har ju inte lidit så hemskt mycket för det fick ju vara hemma med Nemo i stället =) Vi har myst hela dagen.. I natt var han superduktig, var bara ut och pinkade en gång vid två och sen vid 5 men då hade jag ju planerat att kliva upp..
Har sen itne gjort så mycket i dag.. vi fick i väg Pm:et, det var ju skönt =) Nu ska jag skriva lite på min hemtenta sen läsa igenom de andra tjejernas pm och se om jag kan hitta nåt att ge konstruktiv kritik på =)

På söndag ska tentan vara inne.. det jobbiga med hemtentor är att man kan skriva exakt hur mycket som helst!! Och ju mer mans kriver desto mer kommer man på att skriva..

Har tappat smaken.. det är pissigt, jag som har köpt chocklad till kvällen, helt bortkastat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0