Sådär ja

Nu tror jag att Pm är klart! Jag har pillat det sista på det just nu.. hoppas christine också blir nöjd så vi kan skicka in det och bli klar med det.. nu äre bara å börja på riktiga introduktionen till uppsatsen =/ jag känner verkligen inte för det.. men måste, eftersom intro och metod skall skickas till läraren på torsdag =/ det är så sjukt stressigt att läsa dubbla kurser, skulle jag aldrig göra om jag visste att det skulle bli såhär.. + en valp hemma som kräver mycket tid =/ Jaja bara å bita i hop och se glad ut.. i dag är det exakt 4 månader kvar till examen =) weiiii.. måste börja söka jobb snart.. men jag vill ju bara vara på ett ställe =) och det är 105:an.. möjligtvis 27:an i falun, men då äre ju så mycket nytt man måste lära sig.. skulle vara toppen att få komma till 105:an där man kan en del rutiner redan.. men men.. vi får väl se =) ser i alla fall mer och mer fram emot det.. fast det är med skräckblandad förtjusning såklart..

I dag har vi haft en bra dag.. har gått med en jätteduktig sköterska som vart narkossyrra i 18 år.. har fått ventilera och stoppat ner larynxmask alldeles ensam =)

I mån äre ÖNH so gäller, skoj.. synd bara att jag fick tid för vaccination i mån också så jag måste kila i från en stund =/ men jag har redan avbokat den tiden en gång kan inte göra det igen.. vi ska få hepatit B från skola! Kanon!

nej nu ska jag laga mig lite mat innan jag fortsätter med uppsatsen!

Ilah är här och river huset tillsammans med challe och Nemo.. mamma, pappa och farmor åkte ner till uppsala och hälsade på Timo som ligger där nu.. eventuellt skall ha skickas vidare till göteborg, eftersom han är skriven där =/ jobbigt.. men men.. sådana är reglerna om inte gbg vill betala..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0