Ride on

Yes nu är jag färdig för fredagsäventyr =)

Vart inge matlagning, det var mathämtning.. från parma, kycklingsallad.. fast den var inge god.. den var alldeles för salt, jag tycker inte om så mycket salt på mat.. men men den gick ner i alla fall.. var bjuden på tacos hos jessica men jag orkade inte flänga fram och tillbaka..

Har precis vart ute på en promenix med vovvarna, nu väntar jag bara på att de ska somna in så kan jag smita i väg sen fram emot 9 tiden =)

Ska bli sååå roligt att träffa sanna! Hon ska med ut och jennie.. ja det blir kanon!

Anna C ringde i dag också förresten.. en gammal klasskompis från Mediatiden... hon har vart i norge och rensat fisk nästan enda sen dess.. nu berättade hon att hon hade sökt skola och att hon var hemma i gävle igen.. sååå nästa helg ska vi eventuellt ses =) Sist vi sågs var när vi hade fest en gång när vi bodde i gävle.. vi ses typ 1-2 gånger om året.. men när vi väl ses så äre som om vi skulle ha setts varenda dag.. allt är precis som vanligt! Hon är en underbar människa som är hur lätt som helst att umgås med =) SÅ det ska bli jätteskoj =)

nej här har inte jag tid att sitta heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0