Panik

ja jag börjar känna lite smått panik! På måndag ska vårt pm vara klart och inskickat till handledaren.. bra när vi båda har praktik! Jag har dock börjat lite grann, så snart är väl halva gjord.. nu äre bara å fylla på med lite intro. tidsplan och referenser och lite annat.. Men nu börjar handledaren bli tveksam om det är ett ämne som vi kan ro hem.. åhhh! Blir tokig.. allt man är intresserad av är svårt att skriva! Vad ska det bli om då? trycksår =/
nej vi ska ge oss fan på att det funkar, det gjorde vi med vår förra uppsats =)

Men nu tänker jag ge mig för i dag.. ska hoppa ner i mysdressen och kila över till jessica!

Och dagarna går så fort så jag hinner knappt med å tänka på att vi ska hämta valp i helgen =) det trodde jag verkligen inte.. men det är bara bra!

NU kommer gabbe och ska låna en film också.. på smällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0