Over

Äntligen är den här dagen förbi..
Jag har hittat en del vetenskapligt underlag för våran c uppsats, det verkar funka med det ämne vi valt =) Känns kanon! Har även klurat ut 3 st frågeställningar tills i mån när vi ska ha handledarträff! mitt i praktiken =/ men men.. det är väl så det lär bli nu när vi valt att göra dubbla kurser!

Gabbe och perra var hit, vi bjöd på fajitas de hade aldrig ätit det så det var ju lite kul! Efter maten tog jag och Gabbs med oss challe på en promenad genom silverdalen.. Det är roligt att gå runt och kika på hus man får många idér om hur man kan göra med balkongräcken och färg på panelen osv.
pratade precis med tommys mormor, vi har inte setts på hela sommaren =/ Har ju vart en del att göra.. men de skulle komma föbi nån dag och kolla på vårat vackra hus =)
I mån kommer förresten elektrikern och kikar på hur vi ska göra med elen i hallen.. sen kommer morfar och sätter upp den där limträbalken som han har ordnat åt oss =) Gulligaste morfarn =) Hoppas vi hinner få någorlunda ordning i hallen innan bäbis kommer =)

Pratar med mamma hela tiden, förstår inte hur jag ska få den här veckan att gå =) det är så himla kul att de verkligen är med oss... mamma har ju vart lite emot att vi ska skaffa oss den här rasen, men nu tycker hon också att det är skitkul.. hon skulle gå och låna böcker på bibblan och läsa på om just staffen =) Världens bästa mamma!

Nej nu är jag helt slut i kroppen.. ska krypa ner och läsa lite akutmedicin nu!
Ha det underbart alla

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, innan du ens har fått den söte så har du ändrat någons uppfattning om sådana raser! :) Nästintill alla i min umgängeskrets har varit emot sådana som Zelda, men efter att ha spenderat lite tid med henne har de totalt ändrat uppfattning! Det är så himla roligt att få folk att ändra sig, det kommer ni märka också, det är jag säker på! :)

2007-09-03 @ 08:46:26
URL: http://jessicanorling.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0