My godh!

Var precis in och kikade på fotona från halvmaran.. gissa om man ser ut som en tönt.. ser ju skitflummigt ut när de knäpper i farten sådär det ser ju ut som om man står helt still =) Jag och mamma springer i hop på vartenda kort och gapskrattar! Vi har ett foto hemma hos mina föräldrar på oss när vi springer tjejmilen i hop, min första tjejmil.. var nog en 16 år då =) Sååå kanske att vi köper ett nu också när jag springer min första halvmara =) hehe..

I dag har vi haft handledarträff, jag fick ångest direkt! Vårt pm ska vara klart NÄSTA vecka! mindre kul... det blir till å jobba asset av sig alltså.. Funderar starkt på om jag ska skita i å tenta av den här akutkursen också så har jag ett moment mindre att fokusera på.. eftersom jag ändå inte går miste om några poäng.. men det är ju kul att ha ett betyg i den kursen också och framför allt om jag ska söka till nån VUB sen.. sååå jag ska nog försöka kämpa på med hemtentan ändå.. är ju 2 veckor tills den ska vara inne.. det löser sig !

I dag har jag också vart med på 2 grymt intressanta operationer, har ju gått med en sådan gullig op.uska riktigt spännande har det vart.. i mån ska jag g med henne igen sen ska jag gå två dagar med op.ssk! Då ska jag vara sterilklädd och assistera !!!! Hur coolt blir inte det.. i mån ska vi vara med på ortoped op.

Har försökt fått tag i folksam nu på e.m men självklart stänger de igen kl 17!! Idioter... men men.. det är ju ingen panik vi får ju inte hem honom förrän till helgen.. men jag vill ha allting sådant klart =) Nu ska jag ordna med matskålarna och sovplatsen =) sen ska jag nog ut å springa en runda innan jag sätter mig med uppsatsarbetet =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0