MIndre trevlig söndag

I dag mår jag piss.. Jag känner mig trött och ledsen på det mesta.. Tur jag har vänner som känner mig utan och innan.. som förstår! som tröstar..

Jag tänker inte göra nåt skolarbeta i dag.. det får mig att må ännu mer piss.. så jag tänker åka till valbo och ikea och shoppa loss! Ska inhandla möbler till hallen.. ska ju köpa hyllplan som ska målas och göras om.. men mest känner jag för att komma bort en stund, vara ensam och bara vara..

Gårdagen var trevlig.. stannade dock itne så länge var hur trött som helst och så hade vi glömt att ta med mat åt Nemo.. Vi ska ju ses i kväll igen.. Tommys föräldrar ska bjuda alla på KIna.. verkligen alla.. alla 4 barnen med deras respektive + respektives föräldrar! Jag vet inte riktigt vad det har tagit åt dom.. tyvärr kunde inte mina föräldrar vara med.. de ska åka ner till uppsala igen och hälsa på Timo.. han flyttas ju eventuellt till göteborg nu i veckan..

nej nu ska jag åka så jag får nånting gjrot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0