LÖrdag

ja då var det lördag då.. vi har varit vakna sedan 06:30.. I natt sov han ända fram till halv 3 innan det var dags för pinken.. Jag är helt väck på nätterna.. kommer knappt i håg om han kissade eller inte när jag vaknat till liv.. konstigt att jag ens får med mig honom i igen =) hoppas det är slut på nattpinken snart.. det är drygast av allt..

I går skulle jag ta mig i kragen och ladda över bilderna från mobilen till datorn, men det funkade inte !!! Ska ta och rensa lite bilder på digitalen och knäppa lite med den i stället.. Jag måste ju få upp lite bilder snart!

Nya beck filmen var fantastisk som vanligt ! Somnade direkt efter att den var slut vid 23 tiden..

Dagen i dag är planerad så här:
1. Skriva klart det allra sista på hemtentan.
2. Söka artiklar till uppsatsen
3. Hämta böcker på bibblan till uppsatsen och skriva lite på introduktionen.
4. Göra nå käk till Tommy slutar
5. Åka på Myckelby marknad med Tommy och dogsen
6. Eventuell utgång med tjejerna...

Det sista får vi se hru det blir med det.. Känns som om jag inte kommer vara vid mina sinnens fulla bruk i mån bitti 06:30 när jag ska ta hand om en liten valp. Kanske att jag går dit en liten sväng och bara umgås lite.. fast det var ju länge sen man skakade rumpan på depå nu =)

Nej nu har jag itne tid att sitta här och svamla.. LIka bra jag sätter fart om mitt schema ska hålla =) Inte det lättaste när Nemo sitter fastklamrad runt benet och kräver uppmärksamhet hela tiden.. ska busa av honom lite så jag kan få honom att sova nån timme =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0