leka op syrra

yes i dag fick jag äntligen vara med !! Gick med en otroligt gullig tjej! Hon var operations assistent, hon hade gått en tråring utbildning för det i tyskland! Det är skitmycket det! Läser vi vidare så får vi ETT år bara! Hon var superduktig och jättemysig =) Har vart med på två styckna plastikkirurgier.. en trycksårs och en häng buk, skithäftigt var det! Har lärt mig allt om hur man tävttar händerna, det är en konst bara det =) och sen klä sig och duka upp har jag fått vart med om =) osterliade mig en gång på tummen när jag skulle tvätta patienten och en gång när jag skulle byta handksar =/ men annars gick det bra .. Faaaaaast jag vet inte jag om det är min grej riktigt.. stå timmar ut och timmar in i samma ställnig, inte kunna klia sig i huvudet ingenting.. men häftigt äre ju att få vara så nära! Jag har känt inuti en mage liksom!

jaja.. såg min blivande handledare i dag också, han verkar gullig! Men han var för långt ifrån för att kunna heja och presentera mig.. han var visst på öron och hade nåt för sig =)

Grattis till jessica i dag också som klarade körkortet!!!! Gumman.. som hon har väntat =) Jag visste hela tiden att hon skulle klara det! Ska hem dit senare och kika på en film.. perfect stranger!

Men först ska jag hem till mor och far och käka tacos med dom.. tommy jobbar e,m, då gör jag typ aldrig mat för det är så tråkigt..

I mån äre fredag och då äre bara en dag kvar =) Då ska jag ut och springa, tvätta, helst måla fönster, göra skolarbete! hhmm ser ni att det kom längst ner på listan.. igen =/ OM det går bra med uppsatsarbetet ska jag även försöka göra lite på hemtentan så jag får den ur världen också! den ska inte vara inne förrän nästa söndag så det är över en vecka kvar..

Nej nu ska jag ta å fara i väg till engelsfors !

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, nu är det inte långt kvar tills ni får hem den lille!! Jag sticker till Irland i helgen så jag kan inte läsa hur allt går förrän på måndag! Hoppas allt går bra! Kram!

2007-09-07 @ 08:45:00
URL: http://jessicanorling.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0