Halva veckan

har faktiskt gått och jag som trodde den skulle bli den lägngsta någonsinn =)

I dag har vi haft två axel och en knä op med laproskopi! titthål alltså.. skithäftigt! Helt coolt hur de kan sy i hop en muskel genom att göra 3 hål i armen bara..
skulle ha gått med op ssk i dag men han själv gick intro. så jag gick bredvid i dag med... men i mån =) Åhh vad jag längtar!
Är nästan mer inne på narkos ssk nu än op =) Kanske både och.. går jag op utbildningen så får man ju den betald, det skulle vara fint =) Men jag skulle nog inte vilja jobba med det resten av mitt liv.. det blir för enformigt tror jag.. narkosen gör ju ändå en massa annat.. de springer på olika larm och åker med i transporter.. njaaa vi får väl se =) ska jobba först såklart så jag känner mig hemma som ssk först och främst =) LÄngtar mer och mer för varje dag..

efter praktiken var jag hem till christine, fick träffa deras rottis Nova, superfin var hon =) full med liv.. hon är lite över året nu..
uppsats arbetandet gick bra! Det enda vi har kvar att göra nu är typ introduktionen =) det ska jag pilla med på fredag när jag är ledig, sen åker jag in till christine på söndag och så skriver vi i hop nåt =) nu till pm:et behöver ju intron bara vara typ 1-2 sidor.. det fixar vi lätt!

Vart en lång dag.. trött som bara den.. men jag ska över till jessica nu och kika på idol i alla fall.. mycket roligare att se det i hop med någon =) Challe får följa med han å, tompa jobbar ju!

Snart äre lördag =) Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0