Äntligen helg =)

ååå i kväll kan jag vara ledig med gott samvete =) Jag och christine träffades i skolan vid 12 i dag trodde aldrig vi skulle komma i gång med arbetet.. vi hade ju sååå mycket att prata om från praktiken =) vi började med att äta sen fikade vi och runt 2 började vi arbeta med uppsatsen =) satt ända fram till halv 5 sen var bibblan tvungen att stänga igen så vi fick inte vara kvar =/ men vi fick så mycket gjort så vi hade bara lite ltie grann att göra klart hemma.. jag är precis klar med mitt.. väntar på att christine ska skicka sitt så jag kan lägga till mina referenser bara sen så skickar vi in det =) kanon känns det!!

Sååå i kväll ska jag bara äta gott och njuta se på idol =)

pappa och ilah är här nu.. de håller på med hallen.. mamma och de andra häxorna har ju möhippa för sussi käll som gick och gifte sig här i sommras =) För er som inte vet det är träffas min och en del andra 84:ors mammor fortfarande sedan vi föddes.. alltså våran mammagrupp finns fortfarande kvar! Fast nu för tiden kallar de själva sig för häxgruppen =) Vi har vart med i tidningen om det 2 gågner.. först när vi alla fyllde 14 och sen igen när vi alla var 18.. får se hur länge de tänker hålla i hop =) det är lite roligt faktiskt.. de har träffats en gång i månaden sen vi föddes.. i 23 år nu.. cooolt! aja.. i alal fall så ska de hålla till hos mamma, bada badtunna och sånt mys..

Under helgen ska jag plugga lite med mina patientfall.. men jag tänker itne jobba i hjäl mig.. ska njuta också! Och längta tills praktiken på måndag =)

Kommentarer
Postat av: Tommy Forsberg

Finns inte jag nå mera..?

2007-09-22 @ 00:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0