What to do?

Tiden går hur sakta som helst när man väntar.. eller hur?

Kunde inte få hunden att somna om i morse heller.. så vi har vart vakna sedan 7 och jag som sov så dåligt i natt.. jag och syster hyrde ju film i går kväll som var så dålig att jag somnade där.. kunde inte alls sova sen nr jag kom hem =/ kanske man skulle ta sig en powernap nu?

har i alla fall vart nere på stan och solat hos mamma.. handlat mat för i kväll.. träffade min gamla handledare fårn geriatriken, Kerstin! Hon är så söt och snäll.. hon önskade mig lycka till nu, såklart =)

efter det har jag småstädat lite här hemma.. håller på å tävttar nu och ska dammsuga snart.. i brist på annat.. var precis ute med hundarna i skogen här bakom.. ilah löper ju nu så hanhundarna stod och ylade ute på gårdarna =/ stackrarna.. hon ska stereliseras snart.. så då slipper vi det bekymret! det var så roligt att titta på dom ute i skogen.. nemo hade inte en suck att hänga med henne när hon röjjde runt.. men han gjorde sitt bästa.. galningen! Han kommer nog bryta nåt ben så småningom..

NU är christine snart nere i ullared, de åkte kl 06 i morse.. hoppas de får det trevligt =)

Snart är S här också.. han ringde precis... hade bara 15-20 mil kvar =/ nej nu ska jag ta och hitta på nåt.. hade visst ett par böcker som måste lämnas tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0