värsta vädret

inge vidaer väder i dag eller.. trööök! jag som kände för en långpromenad..

Uppsatsarbetandet har gått bra.. vi är uppe i snart 8 sidor resultat.. referenserna har vi fixat redan =) har 15 till resultatet och 26 till hela studien =) det nöjer vi oss med.. nu gäller det bara att fylla ut så vi får minst 10 sidor resultat!

Håller på å lagar lite mat nu åt mig och far.. det blir ungsfalukorv med mos.. mamma skulle på nåt kommunalmöte så vi ska bädda ner oss i soffan med nya beck-filmen =)
Nemo har vart hos farmor i dag, han hade varit jätteduktig och skött sig utmärkt =) i mån ska han vara med tommy hela dagen..

I mån äre onsdag och jag ska klippa och färga håret =) äntligen! och så fick jag tid för min andra vaccination också.. skönt det.. då äre bara en kvar om ett halvår typ.. jag hatar att ta sprutor!! fast det är värre med stick i fingret ;)

I kväll äre hemmafruar som gäller, ska hem till jessica och glo såklart =) sen blire tidig kväller, är så grymt trött.. och så får jag för mig att dagarna och veckorna går snabbare om jag lägger mig tidigare =) fast nu i veckan har jag s fullt upp så jag hinner knappt med å längta =) men helgen, den kommer bli fantastisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0