tyyyyypiskt!!

jag som skulle vara duktig och effektiv när jag är ledig.. tog med mig uppsatsen och lite anteckningar, dels de anteckningar som handledaren gjort som hon tyckte vi kunde ändra på.. mmm bara det att jag tagit feeeeel anteckningar! ja tog de gamla, från introduktionen... såååå.. nu sitter jag med en uppsats som jag ändå inte kan göra nånting åt.. piss!

Ajaa.. men inte mår jag så himla dåligt över det eller =)

Jag och Nemo har vart ute.. först gick jag en sväng med honom så han fick springa av sig lite, han fick hälsa på en gammal labrador som stod med ena foteni graven typ, han var riktigt gammal och gaggig.. sen satte jag nemo i bilen och så sprang jag en runda.. åkte bort till en naturslinga som vi gick runt förra gången jag var här, härligast att springa i skogen.. Anna ringde.. hon lyckas alltid ringa när hon är bakis och jag är ute och springer, lyckas alltid ge henne dålit samvete =) hehe.. det hade inte gått så bra i går på takida.. de hade inte kommit in!!! kl 22 hade hon och sanna vart där men då var det fullt.. så de fick gå på max och äta i stället =) tur att en annan inte åkte in, det hade kännts ganska surt.. aja.. så kan det va! Nu skulle hon ladda om inför kvällens fest.. uhuu är inte ett dug avundsjuk på henne..

jag har precis duschat och tänkte sätta mig med skolarbete, men det gick inte.. sååå nu ska jag väl vänta på att S kommer hem så vi kan luncha ihop =) sen tror jag det blir en sväng till ikea..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0