Torsdagen..

Ja då var torsdagen över.. det hettar i mitt ansikte, råkade bränna mig i solariet i morse =/ hoppas det lagt sig till i mån.. skämdes lite när jag gick på kupolen och såg ut som en tomat i ansiktet.. Kupolen förresten, hittade ingenting !!! La ju inte ner alltför mycket tid heller på det sååå.. hade gärna velat ha ett par nya jeans.. men men.. får väl nöjja mig med mina gamla lee och fornarina.. Äre nån som har nå tips på snygga jeans? jag orkar inte med ett par till stuprör.. har köpt 2 nu på sistonde som jag inte använt en enda gång.. inte så bra.. men men.. är inne på ett par baggy.. ja vi får väl se.. köpte te! det var det enda jag gjorde.. på indiska.. skitgott var det! Blev ju bjuden på samma te häromdagen hos jessica.. det smakar som en blandning av pepparkaka, glögg och nejlika =) riktigt juligt =) bjöd mamma på det nu på kvällen hon tyckte också om det..

Såg en rikigt bra film också.. vänner för livet med adam sandler.. jag bölade, som vanligt! nemo tittade konstigt på mig och la huvudet på sne.. han undrade nog varför jag satt och hulkade som en galning.. men åååå så sorlig den var! Jag som trodde det skulle vara en lättsam komedi, bara för att han var med.. men icke!

I mån blire till å köra lite uppsats.. bara till lunch.. skönt med kortdag! nästa vecka blire stenhårt.. på fredag ska resultatet var färdigt och christine hon håller på oss hon eftersom hon räknar med att vi ska kunna vara lediga på fredag =) för då ska hon till ullared =) tycker jag låter bra..

nej nu ska jag krypa ner i sängen så det fortare blir fredag =) I mån händer det grejjer.. shit vad det pirrar i magen =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Skulle också vilja ha ett par baggy jeans.. säg till om du hittar nå fina :)

2007-10-12 @ 19:15:21
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0