Tisdag

har varenda människa en facebook eller? Man kan verkligen träffa ALLA där =) kul..

jaja.. i dag vart det en snabbvisit i skolan.. vi gjorde klart diskussionen, så nu äre bara resten kvar =) inte så mycket vill säga.. skööönt så vi tog en halvdag i dag bara.. Det går riktigt bra och vi blir så nöjda så =)

Nu när man är hemma i tid för en gångs skull skall jag ta vara på detta.. Jag ska ta och packa en väska och åka ner till hoforshallen.. jag ska först springa ett varv runt 7,5:an sen ska jag simma några längder, sola och basta =) mmm riktigt myyyys med mig själv ska jag ha det.. en ta-om-hand-om-mig-själv-dag! perfekt.. det behövs ibland.. försökte få med mig syster, men fick inget svar.. så då gör jag det ensam.. i å för sig hade det vart mysigt att ha nån att prata med.. kanske ska ringa anna? mmm får se..

senare i kväll kommer jessica och david hit och käkar med oss, skoj har itne sett syster på en vecka nu.. sen efter det ska jag hem till emma och emil och gratta Novan.. och SEN efter det ska jag hem till jessica för den vanliga housewives kvällen som vi har varenda vecka =)
Har ett fullspeckat schema som ni ser.. det är det jag gillar! Klarar inte av att inte göra nånting, blir alldeles för rastlös =)

I dag har jag anmält mig på 3 lägenheter också.. hamnade rätt långt bak i kön, så gavlegårdarna äre nog bara att skippa.. får försöka leta mig till de privata i stället.. ringde nyss till ett företag men de hade bara telefontid till 12.. kul.. Jag börjar få lite smått panik nu.. Nu när jag inte har nån plan längre att hålla mig till =) Jag vill veta exakt vad som kommer att hända.. jag tycker inte om att itne veta nånting.. Jag är en planering-in-i minsta-detalj-människa.. allt måste vara perfekt.. Fast ibland kan det vara rätt charmigt också att itne veta vad som kommer att hända.. men inte när det gäller sådana här viktga saker inte.. ajaa.. men en sak är jag rätt säker på i alla fall =) och det är att det löser sig, det gör det alltid.. 

Försöker förstå mig på min mp3, den lever ett eget liv.. fat tjag laddar batterierna så vill den inte starta =/  vad är då problemet? Ja det får jag fundera vidare på sen.. nu ska jag packa och ge mig i väg..

Kommentarer
Postat av: Linda

Du vet väl att gg har direkt lägenheter också?

2007-10-30 @ 16:30:18
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0