Svävar..

Helgen har varit helt underbar! Trodde aldrig i mina drömmar att man kunde vara såhär lycklig..

Ja jag har träffat någon.. trodde själv inte att det var möjligt, tänker inte gå in på detaljer.. ni som läser får tycka precis vad ni vill! jag bryr mig inte så länge jag mår bra! Och det gör jag just nu.. fruktansvärt bra.. har inte mått såhär bra på jag vet inte hur länge.. De som känner mig på riktigt vet precis vad jag pratar om.. Det som har varit har bara nånting falskt försök till att se bra ut! Man har försökt och försökt och trott att det någon gång blir sådär bra som jag vill ha det.. men som alla vet.. man kan inte ändra på andra människor hur gärna man än vill.. Då är det lika bra att bryta upp innan man gör varandra mer illa..

aja.. tillbaka till helgen! I fredags efter skolan tog jag med mig nemo och min packning och åkte mot örebro! Väl framme vid 5 tiden och en snabbtitt på hans fina lägenhet som låg centralt, bara ett stenkast i från universitetssjukhuset tog vi en promend till en affär och inhandlade lite mat för kvällen.. Vi lagade mat tillsammans (hur mysigt som helst) och tittade på idol.. efter idol var vi båda hur trötta som helst.. jag hade vart vaken sedan 7 på morgonen och han sedan 5 så vi somnade på direkten! Lördagmorgon var jag och nemo uppe tidigt.. När S också vaknade åt vi en underbar frukost som han gjorde i ordning =) efter frukosten tog vi bilen och åkte runt i örebro, han visade mig vart han jobbade och en massa andra trevliga ställen.. vi stannade och tog en promenad i karlslund, hur vackert område som helst med massa vatten och grönt... sedan åkte vi ut till ett köpcentrum där vi gick en liten sväng och sedan åkte vi och handlade igen, mat inför kvällen.. innan vi åkte hem till lägenheten igen så var vi upp i svampen, vattentornet i örebro.. där såg man huuuuur långt som helst och det var superfint! Vi fikade på resturangen som låg högst upp och sedan åkte vi hem.. På kvällen var vi hem till en av hans jobbarkompisar och hans tjej.. de bodde i en jättefin villa 3 mil utanför örebro.. där hade vi det jättetrevligt med mat och en massa prat.. var hemma sen igen vid halv 1 på natten.. somnade igen som ett litet barn och sov hur underbart gott som helst..
på söndagen låg vi kvar lite extra länge i sängen och hade det mysigt.. sen tog vi oss ut i ett motionsspår som S brukar spring i det var 3 km långt så vi gick den rundan.. sen tog vi bilen och åkte runt ett naturreservat och tittade på kor och får som gick lösa.. efter det gjorde vi tacos och sedan åkte jag hem vid 5 på eftermiddagen..

hela helgen har vart toppen! Vi har pratat massor och lärt känna varandra.. Har aldrig vart med om att en människa känns så rätt så fort.. Ja nu känner vi ju inte varann såååå bra, men vad jag vet hittills =) Det känns som om vi kan prata om precis allt med varann.. men men.. nu kommer ju jag direkt från ett långt.. rätt komplicerat förhållande.. sååå vi får väl se vad detta kan leda till.. tänker inte ha bråttom med nånting, bara göra det som känns bra för tillfället.. men det känns kanon att ha träffat någon som jag kan prata om allt med och som är på samma nivå som jag..

Nog om det! Huvudsaken är att jag är lycklig.. Tillbaka till verkligheten.. i dag har jag och christine arbetat med uppsatsen, det har gått riktigt bra.. bättre än på länge.. vi fick massor gjort.. efter det åkte jag direkt hem till mor och far.. jag, mamma och ilah tog och sprang en runda och nu har vi precis ätit..

Nu sk ajag hänga lite tvätt sen ska jag ner till jessica och skvallra om helgen =)
I dag bjöd jag ut emma på en krogrunda till helgen.. hon skulle kolla med emil och så ska vi bestämma en dag.. det lutar åt fredagen.. det blir toppen! precis som förr =) Jag och emma..
ja så nu har jag inte tid med det här

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

Vad underbart för dig...har förstått att det varit något sånt men inte velat fråga. Visst är det härligt med pirr i magen!?? :o)
Kram på dig

2007-10-15 @ 20:09:54
URL: http://saramira.blogg.se
Postat av: Linda

Åh va kul :D
Hur träffades ni?
Lycka till!!

2007-10-15 @ 20:42:36
Postat av: Jessica N

Gud vad härligt!! Vad skönt att du mår så himla bra, det måste kännas underbart!! KRAM!

2007-10-15 @ 21:05:38
Postat av: Evelina

ÅH VA HÄRLIGT! :) Så glad för din skull!

2007-10-16 @ 08:52:40
Postat av: Hannie

Fan vad härligt tjejen!!! :D Jag vet EXAKT vad du snackar om och du ska helt klart skita i vad folk ev. kommer att tycka - att det är fel, för tidigt yada yada. För alltså, från utsidan ser det ut som om man (du i det här fallet) går från att ha varit i ett långt förhållande ena veckan och går över till någon ny nästa vecka medan man själv sen veckor/månader/år redan "gjort slut" med den första och känslomässigt nästan varit singel aslänge. Men det är ju inget som folk utifrån ser och ja, då blir det bara fel. Men som sagt, fan vad roligt för dig! :D Hoppas att det leder till något skitbra! KRAM!

2007-10-16 @ 11:01:06
URL: http://cedella.blogg.se
Postat av: Maria Sjöblom

Huvudsaken man följer sitt hjärta :) sköt om dig! kram Maria

2007-10-18 @ 11:33:30
URL: http://mariasjoblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0