satans uppsats

jag är sååå trött på uppsatsen nu.. skulle lätt kunna betala en miljon för att nån annan skrev den åt mig =/ det är så sjuuuukt tråkigt.. och ännu värre när resten av klassen läser en massa roliga kurser och har praktik.. men men.. det blir ju gjort i alla fall och så kan jag ju söka vidare sen med den =) I dag gav christine på förslag att vi skulle göra högskoleprovet i hop nu i vår och sedan börja läsa vubben redan till nästa höst =) mmjjjaaa.. jag vet inte jag.. det är nog lite för tidigt för min del =) Och det där med högskoleprovet, hur funkar det egentligen? Måste man ha det för att söka vubbar också? Hjälper det mig nånting? söker man vanlig högskola så har man ju större chans att komma in om man gjort det men jag vet inte hur det funkar på vubbar.. aja.. vi får väl se =)
i dag har vi i alla fall jobbat med uppsatsen.. vi har kommit igenom halva resultatet.. vi orkade inte så mycket mer efter lunch så vi sket i det faktiskt =) I mån äre redovisning, spännande.. ska sitta kvar efteråt och jobba mer med det.. sen på torsdag ska vi ha ledigt, christine ska fixa håret och jag har en massa att stå i =)) på fredag blire förhoppningsvis kortdag..

anna har setat barnvakt åt nemo i dag, det gick superbra som vanligt.. han är så anpassbar min lilla kung =) efter det åkte vi ner till tommy och plockade lite grejjer, kom överrens om vilka saker vi skulle dela på osv.. det gick bra.. men fan vad mycket det är !!! men men..

nej nu ska jag gå igenom de andra uppsatserna inför i morgon =) sen blire soffläge, är sjukt trött.. fick förresten mina böcker id ag som jag ska bläddra i senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0