örebro

jajamen! Nu befinner jag mig i örebro =) det känns otroligt bra =) Kom i går kväll vid 7 tiden, vi åkte direkt och handlade lite mat.. sen gjorde vi spaghetti med köttfärssås.. supergott.. sen vart det tidig kväller.. eller tidig och tidig, tiden bara rusade i väg och helt plötsligt var klockan 23... Har nu vart vaken sedan 06.. S är på jobbet.. Nemo sover.. jag ska underhålla mig med en film.. sen får vi se vad som hittas på.. ska nog ta med nemo ut en sväng på stan sen och socialträna lite =) sen ska vi luncha i hop S och jag och sen kanske jag åker ut till ikea vid marieberg.. om jag hittar vägen ;)

I kväll äre idol som gäller och lite god mat kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0