mitt nya jag



Frisyren är den samma men färgen är ny =) Jag vet inte om det syns så bra på bilderna meeeen.. Jag är i alla fall toknöjd! äntligen av med det där vita, risiga slitna fula håret =) nu ser jag mer neutral ut =) supernöjd!!

så det är väl det jag har ägnat eftermiddagen åt.. kom dit halv 4 gick därifrån halv 7.. efter det åkte jag hem och åt lite mat.. nu har jag precis vart nere hos tommy och skrivit på papprena om bodelning, skönt! nu äre bara till å flytta de sista prylarna därifrån.. så skönt att vi fortfarande kan prata med varandra och att vi kommer att fortsätta vara vänner..

nu ska jag glida ner i soffan och kika på greys så småningom..

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

My God, vad jättesöt du är i nya frisyren!!!!! Färgen är såå fin, är det slingat med hätta eller folie eller färgat hela??? Page är grymt snyggt ju :o)
Hoppas allt går bra med uppsatsen förresten, ni verkar jobba bra tillsammans du och C!! :o)
Kram på dig

2007-10-17 @ 21:03:51
URL: http://saramira.blogg.se
Postat av: Jessica N

Ååh vad fin du var i den frisyren och färgen!! :)

2007-10-18 @ 09:06:35
URL: http://jessicanorling.bilddagboken.se
Postat av: Evelina

Verkligen skitsnygga färger :)

2007-10-18 @ 12:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0