Längtar...

Helgen har vart underbar som jag redan sagt =)

Gårdagen var ännu bättre.. började med att mamma och jag åkte till valbo och shoppade tillsammans.. Jag köpte äntligen de nya knallröda converseskorna =) som jag har längtat.. riktigt snygga vart de =) köpte en brun lång kofta till.. skitsnyggt vart det i hop med svarta tights.. köpte lite hårvårdsprodukter och sådant med...
efter valbo åkte vi till sandviken där vi handlade lite på dollars.. jag köpte ett halsband till nemo med en svart dödskallscarfs på, han var riktigt tuff i den.. får se om det kommer bild på det sen =)
eftermiddagen hade jag de bara underbart.. var överallt och ingenstanns kändes det som..

i går kväll var jag hem till jessica och jimmy och vi skvallrade lite =) underbarare vän får man leta efter =) Den mest strakaste och beundrandsvärda människa jag känner..som gått igenom så otroligt mycket och vuxit såååå mycket på bara några år.. otroligt imponerad! LInda strand var ju där också.. har inte träffat henne på jättelänge =) så det var roligt..

nej nu måste jag åka hemöver.. sitter kvar i skolan.. ska ner en snabbis på stan och köpa hårfärg.. i kväll händer det grejjer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0