Inte min dag..

Nej i dag borde jag ha stannat hemma i sängen.. svinkallt ute och jag tar självklart den tunnaste västen som jag har.. borde ha tagit fram goose-jackan.. ingen mössa eller vantar har jag framme heller.. I dag när jag kommer hem ska allt vad mössor, vantar, vinterskor heter tas fram..

Har en sådan där down-dag i dag, som jag inte haft på över en månad nu.. Mår inge vidare alls.. oroliga känslor i kroppen.. vet inte vad det är.. eller! Jo egentligen vet jag ju visst vad det är.. jag bara försöker tro nåt annat.. Jag måste lära mig att leva för dagen, jag oroar mig alldeles för mycket för framtiden.. måste bättra på min självkänsla.. men hur? Självförtroendet äre väl ingen större fara med.. eller nej.. nu ljuger jag igen..
NÄR ska man komma underfund med hur man fungerar, vem man är? Jag som trodde jag hade rätt bra koll.. men när dessa dagar infinner sig så märker man hur liten man egentligen är..

Jag är i alla fall egentligen,.. innerst inne lycklig =)

Sitter i skolan med christine.. vi ska uppsatsa! Inte mycket kvar nu.. bara diskussioner och lite layouter.. Var i valbo i går kväll och köpte en laptop med pappa.. jag fattar ju inget av sådant där så pappa vi fick vara med och bestämma.. det lät på pappa som om det var ett kap, men jag vet inte..
Tog en sprintur i går med ilah också, det gick bra.. tänker ta samma vända i dag igen.. mådde även dåligt i morse för att ja hade träningsvärk!!! fy fan vad otränad jag är när jag får träningsvärk i armarna efter 20 fjuttiga armhävningar.. skärpning!! Så i dag blire samma vända igen och 30 armhävningar =)

Nej nu får det bli helg..
I dag kanske det blir gävle och takida också.. får se hur jag mår i eftermiddag.. ja nej nu ska vi jobba lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0