hos syrran...

nu är jag och nemo hos syster.. david, hennes kille är också här..

koppeltärningen på bruket gick bra.. nemo var jätteduktig =) Han gick så fint i kopplet så, fast det var rätt mycket folk ute... vi gick från bruket till mammas jobb.. där fick vi kaffe och äppelkaka =) syrran slutade vid 3 så jag åkte med henne hem till henne...

i kväll ska jag bjuda på tacos hemma hos mamma.. det blir jag, mamma, jessica och david... pappa jobbar e.m.. får se om vi kanske hyr en film också..
S spelar badminton på måndagar.. jag längtar tills jag får höra honoms röst i kväll =) Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på honom.. är det kanske så att jag håller på å blir kär? Det spelar ingen roll.. jag mår hur bra som helst i alla fall =)

nej nu ska jag försöka förstå mig på min nya facebook...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0