Helgen..

Ja söndag i dag.. drömmarna tar slut.. har vart en helt fantastisk helg =) I mån äre skola och allvar igen... hade helst stoppat tiden och bara varit.. jaja..

I fredags flyttade jag en del kläder från huset.. Jobbigt just för stunden, men jag vet att det är det enda rätta.. känns skönt att vi är överrens i alla fall.. man ska inte hålla i hop bara för att.. man måste ju älska varandra också.. blir så trött på hofors som inte fattar nånting.. som bara snackar en massa utan att veta bakgrunden.. förstår inte varför jag flyttade tillbaka och jag bara längtar tills jag får komma härifrån igen.. jag är så trött på alla människor här som flinar och hejar och är så himla kompis och sen snackas det bara bakom ens rygg.. vidirgt! fegt..

Just nu är jag lyckligare än nåsinn och det är det som räknas !!

I dag ska jag och mamma åka till valbo.. mamma ska byta ett par skor som hon köpt åt mormor som var för små.. själv ska jag köpa nåt nytt och roligt =) typ ett par nya jeans.. ett par skor.. mmm vi får se =)

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Vidrigt med vänner som beter sig så! Så typiskt Hofors! sen sprids händelsen som ringar på vatten. Det var en av anledningarna att jag flyttade därifrån.
Vad härligt att du mår bättre än någonsin! Hoppas du hittar något fint i Valbo! Kramar!

2007-10-07 @ 16:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0