Hela helgen..

ja då kommer det en sammanfattnig av hela helgen då =)

I torsdags fick jag en idé om att jag skulle åka till örebro, en mycket bra idé ! sagt och gjort.. kl 19:00 var jag framme.. Vi lagade mat och hade de mysigt i hop.. På fredagen jobbade S! Jag gick upp och åt frukost med honom sen tog jag och Nemo en springtur runt slingan.. jag sprang, nemo låg och sov i bilen.. runt lunch på fredagen bjöd S mig på lunch, jag hämtade honom på jobbet och skjutsade tillbaka honom sen.. Jag och nemo åkte vidare ut till ikea och drömde om min kommande lägenhet, som jag redan rustat och inrett i skallen min =)
På fredag kväll åkte vi och spelade badminton, det var skitkul!! Var jättemånga år sedan jag spelade sist, men talangerna satt i frotfarande ;) efter badmintonen gjorde vi broccoligratäng och tittade på idol.. åt ost och kex och drack vin =)
På lördagen var jag stel som en pinne efter 1 timmes badminton =) men ändå tog vi oss ut till slingan och sprang ett varv... efter det vart det lunch och mys.. På lördagkväll gjorde vi itne så mycket.. vi tänkte gå ut och äta men kagade mat hemma tillsammans i stället, mycket mysigare så =) då vart det lax, färsk pasta i citronsås.. supergott! Sen somnade jag på soffan och sov som en stock ända till söndagmorgon.. var helt utslagen!
På söndagen var det meningen att vi skulle springa igen.. men då sa min kropp ifrån, hade fortfarande träningsvärk! Så vi åkte till marieberg i stället och köpte ett ben åt nemo och mössa, halsduk och en kryddkvarn åt S =) sen åkte vi ut till anneboda? hette det så, kommer inte i håg.. det påminde i alla fall om hemlingby med en massa olika slingor som man kunde gå eller spring i.. vi gick runt 2,5 km slingan med Nemo.. Jättefin slinga runt en liten sjö med asfalt hela vägen.. Nemo tyckte dte var jättekul att få gå så långt.. inga problem alls var det! Så nån gång i veckan kan man nog ta honom på en längre promenad.. efter promenaden fikade vi och sedan åkte vi hem och S lärde mig hur man gör chilicornkarne =)
Vid 7 tiden på söndagkväll (igår) åkte jag hemåt Hofors.. Blödig som jag är fällde jag såklart en tår =) Vet egentligen inte varför.. Kanske för att jag trivs så bra i hop med S och att vi nu inte ska ses på hela 14 dagar !! Det ska bli jätteroligt att se hur det går =) hehe.. Jag har absolut inget emot det.. tycker bara det är skönt att längta lite.. Annars kan det lätt bli för mycket av det goda.. Skönt med lite distans! Känna efter vad det är man känner osv. Jag tycker i alla fall otroligt mycket om honom.. Vi har det jätteroligt ihop och jag trivs verkligen i hans sällskap.. Jag hoppas att det kommer leda till något mera.. Kärlek? Ja kanske det ;) men just nu försöker jag bara ta det som det kommer..

I dag äre Måndag! Jag och christine har arbetat med uppsatsen, det går som på räls.. skitbra blir det! Vi har precis lunchat på scandic.. det vart falukorv och morotsstuvning.. om 50 min ska vi på en föreläsning om läkare utan gränser, det ska bli superskoj! En sköterska och en barnmorska ska vara med..
Senare i kväll ska jag hem till emma och gratta hennes Nova som fyller 1 år i dag =) sen ska jag hem till Tommy och köra lite grejjer till jessica och jimmys garage..
Hade tänkt hinna med å träna nånting också.. får se om det hinns med.. Har bestämt mig för att sluta äta godis nu (igen) !! Har ju 5 kg kvar som jag vill bli av med.. Mitt mål är att det ska vara avklarat innan jul =) Önska mig lycka till =) S äter heller inget godis, så det är ju perfekt! För det är ju på helgerna som det kan vara svårt och eftersom vi ses bara på helgerna så äre ju perfekt att försöka sluta =) Hoppas bara min karaktär håller sig från det nu i helgen.. hehe.. det blir nog inga problem!

Nej nu ska jag sluta svamla en massa.. göra lite nytta i stället..

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Det låter som du har haft en underbar helg och du verkar må bra!! :) Hos mig har Brutus åkt på ögoninflammation (tror vi) så nu går båda hundarna med fåntrattar på sig här hemma :D Zelda har sina ögon i behåll än så länge, hoppas det får stanna så! Blir operation för henne på torsdag tror jag, svullnaden på foten är fortfarande inte läkt! Kram!

2007-10-29 @ 15:11:19
URL: http://jessicanorling.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0