härligt med tidiga morgnar

Ja i dag vaknade jag kl 07:00 pigg och utvilad.. hade i å för sig sovit lite längre om inte mamma väckt mig.. tog med mig ilah ut på en springtur.. vi åkte ner till hoforshallen och sprang runt 7,5:an sen åkte jag till mammas jobb och solade.. har inte solat sen vi flyttade från gävle.. såg så sjukt blek ut så jag vara bara tvungen.. man känner sig så fräschare med lite färg =)

Nu ska jag sätta mig och ringa runt lite och fixa lite saker.. sen ska jag och Nemo åka till borlänge.. det ska shoppas lite.. inte för länge eftersom jag har honom i bilen.. men det går faktiskt riktigt bra att ha honom där så nån timme kan jag vara borta.. han har busat med ilah nu så länge så han lär ju sova i ett par timmar.. tar med mig tuggben för säkerhets skull..

senare vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. packas ska det ju göras.. och donas lite.. kanske tar tag i mitt rum också.. just nu ligger alla kläder huller om buller där inne.. har inte fått nån riktig ordning på vart jag ska ha dom.. aja.. det löser sig..

nej nu ska jag ringa sen duscha sen åka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0