Fredag =)))

Äntligen fredag! I dag kommer S =)

I går eftermiddag var jag hem till syster.. gick igenom hennes garderob för i dag =) Hittade 2 linnen som jag ska prova till mina nya jeans.. sedan åkte hon och jag till sandviken och träffade niklas, karin och lilla Lowe =) vilket underverk! såååååå himmla söt.. 6 veckor var han nu.. massor med hår på huvudet =) så himla go..
Hade med mig nemo så malte och han fick träffas.. malte är deras miniatyr bullterrier! Det gick väl sådär.. Malte ville bara "göra valpar" med nemo hela tiden, det hade nemo ingen större lust med.. så han hade fullt sjå med å säga ifrån åt honom, men han lyssnade inte.. så båda satt och flämtade i kapp till slut.. Det vart lite lugnare när vi tog ut dom på grästplan utanför..

Å vad fint de bodde då! Huuur stor tvåa som helst.. vardagsrummet var gigantiskt, de hade plats för två sofforoch matsalsbord! jättefint var det.. men nu ska de ju snart flytta igen! de får huset första november då skulle de rusta lite grann så de flyttar sen i december! Vad roligt för dem!!

Ja ni kanske undrar vad jag gör uppe den här tiden förresten när jag är ledig.. Det är för att min lilla hund inte hade lust med å sova längre.. sååå.. jag skall ge honom lite mat sen tänker jag tvinga honom att sova nån timme till, vi får vl se hur det går =)

Senare ska jag hinna ner på hofors och handla mat inför maten i kväll.. jag och S skall laga laxsallad ihop, det är ett recept som mamma har och det är underbart gott! Man blandar varm och kall sallad.. alltså en del skall stekas ja dte är underbart gott i alla fall! Sen får vi se om emma och nova kanske kommer hit.. och sen nån gång på eftermiddagen kommer ju S =) får se om vi hinner med nån springtur innan maten.. senare i kväll blire ju rödvin och idol hos anna =) det blir kanon det!
nej nu ska jag ta å krypa till sängs igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0