För jag är så jävla bra!

jajamen.. bilen gick igenom =) helt otroligt, måste vart för de där stilpoängen.. Ja bra var ju det, nu äre bara tuta å köra i ett år till =)

var in på dollars och köpte tuggben och flyttkartonger.. 6 st för 100 kr.. åkte direkt ner till LIllån och packade i hop 3.. Vi ska gå igenom alla köksprylar snart.. så fåort tommy får råd att köpa nytt.. för jag är ju inte direkt i behov av nå tallrikar och bestick nu.. skönt ska det bli när det är över.. får ställa ner lite kartonger hos jessica och jimmy, det är ju supersnällt! ååhhh jag vill flytta till en egen lägenhet nuuuuuu.. sitter på gavlegardrana.se varje dag men det finns ju inga!!! det finns en som svarstiden går ut på i morgon, jag har int ehunnit se den.. och man måste flytta in 1 jan. det är ju inte hela världen.. meeeen.. njaaa jag vet inte.. tänk om jag inte får nå jobb??

aja.. skitsamma! Nu ska jag ta en promenad med ialh och låta nemo vara ensam lite.. måste börja vänja honom nu.. sen blire housweives hos jessie =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!
visst läser du på sjuksköterskaprogrammet?
Är det mycket matte där? Ja undrar för man behöver ju ha matte b till att söka in, o ja är värdelös på matte :S

2007-10-23 @ 21:34:01
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Tessa

Hej Linda! NJaaa en del matte äre ju när man läser läkemedelsräkningen.. Men den är så logisk så den fattar man ganska snabbt.. du behöver kunna + - x och delat typ.. det fixar du lätt!!

2007-10-24 @ 08:58:23
Postat av: Linda

Okey..funderar på o försöka plugga upp mitt betyg i matte b o sen söka in..

2007-10-24 @ 21:44:00
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0