fiiiina biiiilen =)

Mmm jag är riktigt stolt och nöjd med mig själv som har tagit mig an bilen min =) den har fått en extreme makeover kan man säga! Jag har dammsugit, torkat ur och tvättat den =) den vart som en ny bil.. fälgarna som vanligtvis är i silver var kolsvarta! inte skitiga, utan kolsvarta =) jag hoppas på att få ett par stilpoäng nu på besiktningen bara för att den vart sååå fin =) ska ner och köpa två nya glödknoppar till nummerplåtsbelysningen, sen så är jag och bilen redo!!

Vi slutade tidigt i dag med.. skööönt.. hann gå igenom den andra uppsatsen och äta lunch innan klockan var 12.. skönt det! jag är så sjukt trött.. vet inte vad det är.. men jag är konstant trött.. hade inga som helst problem med att somna i går heller.. fast jag tagit TVÅ powernaps på eftermiddagen,.. aja.. nåt som spökar, det känns!

Känns som om det var en hel evighet sen jag träffade S nu.. fast det var i går morse vid halv 6 =/ Hur ska jag få veckorna att gå? Självklart kommer vi inte kunna ses varenda helg heller, och hur ska det då bli? I dag kände jag starkt för att ta en avstickare förbi örebro.. synd bara att det är 20 mils avstånd, annars hade jag lätt gjrot det.. Vi får se framåt helgen nu då om vi kan ses eller inte.. jag ska hålla tummarna för att få åka =)

nej här har jag inte tid att sitta heller.. 

berättar sen hur det gick =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0