Fantastiskt!!

Gårdagen var heeelt underbar!! Jättefint väder.. Området var sååå cooolt en massa olika övningsgrejjer för räddningstjänst och ambulans.. Vi fick vara med om 2 st simulerade trafikolyckor.. Våra klasskompisar som var markörer var riktigt coolt sminkade, såg precis ut som benbrott, glas i ansiktet osv.. Räddningstjänsten jobbade systematiskt och organiserat, självklart var det ju övning men det går säkert till sådär i verkligheten också... jag som trodde det skulle vara mer fart och action.. men det är ju så otroligt viktigt att man behåller lugnet och inte börjar härva överallt.. Fick se dom klippa upp 4 styckna bilar.. men det roligaste var ju att se hur ambulansen och sjukvårdsgruppen arbetade! Ja de var verkligen häftigt och lärorikt =)

På eftermiddagen hände det inte så mycket.. åkte hem till mamma och pappa och åt jättegod lax och kanelbullar som mamma hade bakat på jobbet =) på kvällen var jag hem till jessica, jimmy och miranda och kollade på film.. vart tidig kväller för jag var så otroligt trött!

I dag äre fredag, jag och chsristine ska uppsatsarbeta =/ hoppas vi kommer nån vart.. i kväll ska jag bjuda mamma och pappa på mat, det blir fajitas! Sen kanske jag åker hem till jessica oh kollar på idol.. I mån äre tandopearation som gäller.. och sen får vi se vad som händer.. Kanske åker in till Niklas, Karin och lilla Love och hälsar på =) har ju inte träffat honom än.. såååå.. ja vi får se vad som händer =)

nej nu ska jag leta efter vinterdäck till min bil =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0