Fabolous!

Mmmmm... Måndag.. tillbaka i verkligheten..

Behöver jag säga att helgen har varit underbar? I fredags var det otroligt bra väder.. Jag var ute med hundarna och städade huset för att S skulle komma =) Vid halv 3 tiden kom han.. Hur fin som helst, som vanligt =) Vi drack lite te och pratade.. han hade ju vart i torsby dagen innan och haft möte med jobbet, efter mötet hade de åkt skidor i en inomhustunnel.. jätteroligt hade det vart! efter det åkte vi hem till hans föräldrar i barkhyttan för att sedan åka tillbaka till mina föräldrar i engelsfors.. mamma bjöd på underbar laxsallad som jag älskar! efter det åkte vi åt varsitt håll och träffade våra vänner.. jag hem till anna.. där var emma redan.. vi drack vin och tittade på idol. sen kom soffa och hennes karl och lite senare ändå kom syster och hennes kompis malin ! Vi hade det supertrevligt.. tyvärr vart det lite för mycket rödvin =/ Depå var helt okej.. där träffade jag S igen =) efter depå åkte vi hem till hans föräldrar i barkhyttan och sov..

Lördagen var jag som ett slakt, även det som vanligt! Inge vidare alls.. men men.. det kostar å ligga på topp ;) men nu äre slut med det! På torsdag när vi ska på takida blire nyktert.. Vi tog det mest lugnt på lördagen.. såg en film, myste och hade det bara bra.. på lördagkväll när jag piggnat på mig lite var vi ute och åkte lite bil.. vart rätt tidig kväller ändå..

Söndagen vart det bara mys hela f.m.. vid 12 åkte jag och jobbade på 105:an.. hade e.m tur.. det gick hur bra som helst! Fick så mycket beröm av all personal och de hoppas verkligen att jag får komma dit och jobba.. Uhuuu tycker det är lite jobbigt att alla har så höga förväntningar.. men men.. jag måste försöka lära mig att ta åt mig och inse att jag faktiskt är rätt duktig..
S skulle till sthlm på måndagen så han tänkte inte åka hem till örebro.. han skulle sova över i barkhyttan.. Men det slutade med att han kom hem till mig efter att jag jobbat och sov med mig en natt till =) så hela fyra dagar har vi setts den här helgen =) och det känns bara hur bra som helst! Har aldrig mött en människa som jag känner direkt att jag passar så bra med.. vi kan prata om precis allting!

Så nu äre måndag igen =/ Sitter i skolan och väntar på C, vi ska opponera på uppsatser... blir tidig hemgång eftersom jag inte kunnat hitta någon barnvakt efter 1 när pappa åker och jobbar... då ska jag ta med mig nemo ut och träna lite..
I mån äre tisdag och då ska jag besikta bilen.. kanske jag tar å tvättar och dammsuger den sen efter det? det vore ju en idé... skulle behöva få hem mina vinterdäck också.. Ja det finns en del att stå i.. Ska även packa ihop och hämta mina sista prylar från huset.. måste ta tag i det snart nu..

Ja veckan kommer nog gå riktigt fort.. undrar när jag får träffa S igen.. vi bestämde ingenting nu.. troligtvis kommer hans en vän från högskoletiden och hälsar på till helgen.. sååå då får väl jag försöka klara mig till helgen efter kanske.. ja vi får väl se..

nej nu ska jag jobba på lite här..

Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul att allt känns så bra :D

2007-10-22 @ 16:49:57
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0