Bara torsdag kvar

sen äre fredag =) och det innebär att jag är ledig!!! Åååhhh vad skönt det ska bli med hela 3 dagar ledigt =)

tack Sara för kommentaren! Det mörka är färgade slingor med folie, en kopparbrun färg, sen la hon en mer beige toning över alltihopa! Supernöjd, nästa gång kanske jag bara varvar mörka och ljusa slingor.. vi får se =) No more färga hemma i alla fall..

Sitter nu i skolan vi ska skriva klart resultatet =) tjugo över tre i dag ska jag till tandläkaren, ta bort det där stygnet som jag har.. och så måste jag ju fråga om det där hålet! Har ju världens hål rakt ner i käken längst bak där.. det ska väl läka ut.. men det känns lite konstigt.. och en massa skit fastnar det ju där.. jaja..

I dag ska S till torsby på möte med jobbet.. efter mötet ska de åka längskidor i inomhustunneln som dom har där.. Jag är lite smått avundsjuk måste jag säga.. det skulle vara riktigt coolt att prova.. inte för att jag åker så värst mycket längskidor.. men det vore skönt å göra de inomhus med typ 3 minusgrader eller vad det var.. I mån kommer han till hofors =) han stannar hela helgen, så jag hoppas vi hinner hitta på nåt skoj =)

nej nu ska vi jobba på lite så man komemr hem nån gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0