äntligen !!!

Kan knappt tro att det är sant.. ljuset i tunneln är nådd!!! Våran uppsats är klaaaaar =) jihooo.. njaaa inte helt rikigt klar.. men för examination är den klar! Typ snart.. haha..
HIttade ingen hundvakt i dag så christine fick pallra sig hit till engelsfors.. det gick ju bra det med =) Snodde i hop en köttfärssås här på morgonen som jag bjöd på senare.. vi fick massor gjort! Alltihopa är klart.. nu ska vi bara träffas i mån och gå igenom småpill... korrekturläsa och lite sånt där småfix.. allat annar är klart.. innehållsöfrteckning, abstract allt!! Känns underbart skönt.. och bra blev den med =) Så nu kommer vi bli långlediga.. ska ses i mån då som sagt sen blire smester fre,lör,sön,mån, tis och på onsdag ska vi förbereda oss för seminariet på torsdagen.. åååhhhh.. helt underbart! Då ska jag bara njuta och vara med min hund.. träna en massa och bara vara..

Gårdagen var bra.. var hem till emma, emil och nova.. fikade kaffe och glass.. kläderna som jag hade köpt till novan passade perfekt =) hon blev skitsöt som vanligt i dem =) vi pratade en massa och efter det besöket åkte jag vidare mot jessica och jimmy för våran vanliga housewives-träff =) där hemma vare omöblering på hög nivå.. Miranda skulle ta det stora steget och sova i sitt egna rum =) kanonbra blev det och hon somnade som en stock medans jag var där.. så det var inga problem alls! Värre vare nog för jessica =) hehe.. får höra i dag hur det gick =) housewives var bra.. efteråt satt jag kvar och vi pratade en massa.. halv tolv var jag nog klockan när jag kom hem..

I dag är det onsdag.. meningen var att jag skulle följa med anna på bodypump i kväll, men hennes planer var ändrade nu.. så antingne går jag ensam eller så skiter jag i det.. tror jag går ensam.. först ska jag och pappa åka ner till slingan och gå med hundarna sen hem och hälsa på farmor och timo.. timo kom hem från sjukhuset i går.. 5 veckor på sjukhuset i borås.. får se hur han mår, om han känner igen mig..

Har ringt och satt mig i kö på bostad i dag med.. en privat förening i gävle.. verkar inte alls bli några problem =) härligt! Vill helst flytta NUuuuuu men det blir lite svårt..

nej nu har jag lite mer att pyssla med innan jag skall vidare =)

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Vad roligt att ni snart är klara med uppsatsen! Ni har väl kämpat rätt hårt med den vad jag förstått! :) kram!

2007-10-31 @ 15:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0