Vilken dag..

Helt sjukt att jag har fått den att gå över huvudet taget =)

Var ner till mammas jobb en sväng och hälsade på.. lyckades skaffa mig jordens bula i pannan.. carinas hund var där en rätt stor fochter tror jag det är.. han knockade mig totalt så det vart alldeles svart för en liten stund.. sen gick det över.. tänderna small i också, men nu är det bra förutom bulan då =/
efter det åkte jag hem till emma och hälsade på.. av henne fick jag 4 par jeans som hon inte kunde ha längre =) riktigt snygga jeans, disel, lee och fornarina! Ska ge henne en slant för dem sen..
sen efter det åkte jag hem till tommy och hälsade på.. lånade en film som jag och syster ska se på sen..

i mån far vi mot örebro =) har redan packat väskan =) drar så fort jag slutar skolan i mån =) sen kommer vi aldrig mera hem... =) hehe.. nej då söndag eller måndag får se.. om vi inte åker hem tillsammans på lördagen, om det var nånting staffan skulle på.. kommer inte i håg !!

nu kommer sis, nu blire film och kladdkaka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0