Verkar som om..

snön tänker ligga kvar i alla fall =) underbart tycker jag.. jag älskar vinter och snö! I går när vi åkte hem till engelsofrs var det så vackert så man nästan ville gråta en skvätt.. Hur fint som helst med snö på grenarna, precis som ett vykort.. ajaa..

Jag hade verkligen en slappardag i går.. såg 12 avsnitt av vänner, de allra första =) sen tog jag en paus och hämtade mamma, vi gick en runda på bruket med hundarna.. sen hem och gjorde världens godaste omelett.. efter det somnade både jag och mor på soffan i 1,5 timme.. sen vart det greys =) efter det kom syrran hem och vi började vårt vännermaraton, som jag redan var i full gång med.. jag såg 2,5 avsnitt sen sov jag som ett litet barn igen.. vet inte vad det är för fel.. måste bero på mörkret.. vi skyller på det ;)

I dag är det torsdag, uppsatseminarium.. slutar 12 då ska jag skynda mig hem till min bäbis.. har inga speciella plnaer direkt.. kanske åker till sandviken och hälsar på niklas och karin i nya huset.. får se.. eller så kanske jag ska gå och träna med syster om man får droppa in på medic, vilket jag inte tror.. kanske ska dra med mig morsan ner i styrkehallen då? Ja jag är lite sugen på att träna lite muskler faktiskt.. ja vi får se.. Jag ska i alla fall ta reda på alla skor som jag har släpat hemn ifrån jessicas garage =)

Ja jag har nog lite att pyssla med trots allt.. nu ska vi ha seminarium..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0