Veckorna rullar på..

Ja det gör dom verkligen.. och skönt är väl det, det går ju fortare till helgen dåe =)

Det är massor att stå i och fixa med nu inför examen.. Det ska ansökas om examen, legitimationen, massa saker som ska betalas.. broschen, glömda kåravgifter, festavgifter =) mycket nu.. och mitt i alltihopa har jag praktik med uppgifter som ska göras och c uppsatser som ska examineras.. och nästa vecka på fredag ska jag göra ambulanstestet =) det ska bli jätteskoj! Fick papprena om det i går =) Spännande.. får ni alla hålla tummarna för mig =) Så jag förhoppningsvis kan söka sommarjobb i örebro sen =) kanske.. vi får se..

I dga har jag tagit tag i en del så det är inte så mycket som hänger över mig nu.. är snart klar med nästa uppgift på praktiken också.. bara en kvar efter den... skönt.. ringde MOH i dag också, ska ju dit V50 det blir kul...

MIna inlägg blir itne så många nu och ganska vimsiga känner jag..

Men planen för i dag är att jag ska ta mig ut och springa, hem till jessica för housewives och eventuellt göra klart gynekologiuppgiften.. Har sovmorgon i mån, då ska jag ta mig till skolan och betala brocshen.. sen ska vi ha mottagning på tisken.. har mest haft hembesök nu.. det är också skoj, fast inte lika roligt som mottagning.. På fredag ska jag vara på lab och stickas =) sen efter det åker jag direkt till örebro =) Mmmm underbart..

Nej nu måste jag sknda vidare,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0