vad är det nu för fel?

Å när man precis trodde att det hade lugnat ner sig och lagt sig någorlunda, då börjar det igen.. tankarna går i 180 och jag har ingen aning om vad jag ska göra.. eller inte göra.. jag som trodde än en gång att jag hade koll på saker och ting.. just nu vet jag inte vad jag känner.. tomhet bara..

Har precis vart och ätit lunch med S och 2 av hans jobbarkompisar.. pannbiff vart det.. i kväll ska vi spela badminton, det blir skoj.. få tankarna på annat, förhoppningsvis.. ååhh jag skulle helst vilja vara hemma nu när jag käner såhär.. kanske ska försöka sova nån timme?

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Hoppas du kommer på vad du ska göra och att det löser sig i dina tankar! Kramar! ps. jag har skaffat mig en blogg nu också =)

2007-11-06 @ 08:20:42
URL: http://jessicanorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0