underbart...

som vanligt har det varit !! Men nu r det tyvärr slut... Dags att åka hem till Hofors igen =/ Har vart helt fantastiskt att vara i hop i nästan en hel vecka, det kommer inte att inträffa så ofta skulle jag tro.. speciellt inte nu när praktiken sätter i gång =/
Fredagen i frövi var supertrevlig! God mat fick vi och drack gott.. Det pratades en massa och vid 1 tiden la vi oss och sov.. Jag och Staffan delade på deras soffa, det var riktigt trångt men mysigt =) Deras unge är för underbar, på lördagmorgonen skrattade jag åt henne hela tiden..

Jaja.. På lördagen gjorde vi inte så mycket.. både två var helt slut så det blev mest en massa mys bara.. I går söndag tog vi det också lugnt.. Såg en film, gick en promenad med Nemo.. Justja! I lördags var vi ju på bio för sjutton.. vi såg saw 4, den var riktigt bra!!

Men som sagt i dag är det måndag och dags att åka hem.. skönt att åka hem medan det är ljust i alla fall..
Staffan åkte till stockholm i morse på möte.. Senare i kväll ska han väl eventuellt spela badminton.. Till helgen kommer han hem till hofors =) Det blir mys BIG TIME!

I går var det bara 2 månader kvar till examen =/ Och i dag är det 2 dagar kvar till inlämning av uppsats =/ I mån börjar praktiken =) det ska i alla fall bli skoj.. synd att mitt blåöga inte är riktigt borta.. det syns att det är på väg bort men det dröjer nog till helgen skulle jag tro..
nej nu är det dags för frukost sen packa väska och fara hemöver =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0