Suprise!!

Ja det kan man verkligen säga =) I torsdagskväll när jag satt och hade det som tråkigst här hemma och funderade på att krypa ner och lägga mig kl 21 så ringer S och vi pratar lite, några minuter senare kliver han in genom dörren här hemma !!!! Gissa om jag vart överraskad.. Vart hur glad som helst, det var verkligen inget jag trodde om honom =) Vi åkte ut till barkhyttan till hans föräldrar så han fick äta lite och duscha sen åkte vi hem hit igen och sov..

Fredagen i går var ju helt underbar.. morgonpigg som man är vaknade jag första gången 7 men somnade om till 8.. kunde inte sova mera då så jag tog ilah och sprang en vända så S fick sova lite till.. efter frukosten hjälpte han mig och bytte till mina vinterdäck och sedan åkte vi till barkhyttan och bytte hans vinterdäck =) det var faktiskt till och med roligt att byta däck för en gångs skull =) vi käkade lite där hemma och sedan åkte vi en sväng med hans bil, det var toppenväder i går.. hela dagen..

I går kväll åkte jag till sanna i gävle för lite fredagsmys.. hämtade henne på jobbet och så åkte vi och handlade lite.. ingen utav oss kände för nån utgång så det vart en lugn hemma kväll.. vi beställde kinamat och kollade på idol.. Therese tog en powernap på soffan mellan halv tio och tio =) efter idol åkte jag och nemo hem.. eller vi åkte till barkhyttan =) S har precis åkt hem till örebro igen.. de skulle ju ha killkväll i kväll =) hehe.. de var 17 styckna tror jag som skulle ses, först skulle de göra nånting som de inte vet om, men de tror att det blir paintball.. sen har dom bokat bord och så blire väl utgång på det =) jättespännande och roligt.. hoppas det blir en kanondag! ska bli spännande i mån och höra vad det var för en överraskning!

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. är sugen på shopping id ag, det är tråkväder ute.. snöigt och blött.. i kväll är jag sugen på utgång, får se om jag får någon med mig =)

Nemo gillade inte första snön =) han fick lite problem med vart han skulle kissa.. han kissar ju på bara på gräs =) hehe.. det var jätteroligt ig år kväll när han fick sätta sig tätt intill husväggen för att kunna kissa.. och minen i morse på honom när han såg att snön låg kvar.. jättebesviken vart han.. hehe.. men förhoppningsvis går det över.. Han får väl ta å växa i täcket som jag har köpt åt honom, inte så långt kvar =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul när man blir överraskad så där :)

2007-11-03 @ 13:33:16
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Jessica N

Hahaha jag ser Nemo framför mig när han letar efter gräsplättar att kissa på! :D

2007-11-03 @ 15:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0