stackars mig...

I går fick jag en bula mitt i pannen i dag kommer jag få bula + blåöga på mitt vänstra öga =/

Vaknade i morse och var så ivrig för jag skulle hinna packa in i bilen det som jag skulle ha med mig till örebro så det bara var att hämta hunden efter skolan.. upp och ner för trappen med nemo och hans bur + min träningsvärk.. ingen bra kombination.. när man har sådan tärnignsvärk ska man helst hålla i sig i handtaget på trappen.. och absolut inte ha en stor bur i famnen.. i alla fall.. det är kanske den brantaste trappen upp till loftet på mamma och pappas hus.. och ut för de sista 5-6 trappstegen flyger jag.. landar på huvudet, som tur var hann jag vrida huvudet på sidan så jag slapp bryta näsa och hela köret... men en fin bula poppade upp på ögonbrynet ganska så snart.. och svullen över hela kindbenet är jag också.. såååå det blir nog ett fint blåöga där så småningom =/
Jag får börja ha sån där mjuk hjälm som småbarnen har.. mitt stackars huvud, är mycket utsatt nu tycker jag.. Sitter och kyler med frysta grönsaker, har gjort det i någon timme nu men jag får nog inte ner svullnaden så mycket mer.. men det är skönt, för det bränner så hemskt bakom ögat =/

Tänker inte gå till skolan i dag... Vill helst inte ha praktik nästa vecka heller... vilken bra förtroendegivande man får med jordens blåöga.. "MMmm ramlat i trappen, jaaa vissst" kommer säkert varenda en å tänka.. aja, då lär de väl göra det då..
Har mejlat min lärare, hoppas hon ringer sen och svarar på alla min frågor som jag har ställt i det mejlet..

Ska försöka få en tid tidigare på ungdoms.mott också så jag kan åka tidigare till örebro, känner inte för att köra i mörker, men det lär väl bli så ändå antar jag!

jaaa så jag ska väl försöka läsa lite prmiärvård i dag då och packa det sista... hålla tummarna riktigt hårt så jag slipper blåöga =/

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Åh stackars dig! Hoppas du slipper ett allt för stort blåöga och att smärtan snart går bort! Kram!

2007-11-14 @ 13:05:05
URL: http://jessicanorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0