Snö

Ja det snöar.. Jag vill ha min vinterjacka.. tog hem den från tommy i går, men den måste tävttas.. kemtvättas.. jag törs inte göra det själv hemma, tänk om pälsen eller nåt blir förstört.. jaja.. får väl ta tag i det då..

I går la jag mig på soffan OCH SOMNADE! sov en hel halvtimme, jätteskönt var det.. när jag vaknade vid 3 tiden när pappa kom hem med posten så hade min telefon komit.. jag satte mig direkt i bilen och körde till långshyttan för att hämta ut den.. åååhhh den var sååå fiiin =) efter det åkte jag ner till anna och väntade på att mamma skulle sluta.. När hon slutade gick vi och simmade ett par längder, bubblade och solade.. jätteskönt var det! efter det åkte jag hem till min syster, hon och killen sin hade strul så hon behövde prata lite..

efter den vanliga housewiveskvällen hos tiderman åkte vi hem till mamma och pappa och sov.. syster med! Vi sov skavfötters och tittade på gamla vänneravsnitt =) underbart mysigt var det =) Hoppas hon sover hos mig i kväll igen =) men då får hon nog ta madrassen, kunde knappt röra mig i min 105 säng =)

I morse fick jag sljuts till skolan med christine, hon hade vart i sandviken.. Innan hon kom satt jag och pappa och strulade med min nya telefon.. jag ville ju så gärna ha över mina gamla mobilbilder till min nya.. och vi fick till slut ordning på det hela =)

I dag ska vi gå igenom de andras uppsatser och pyssla lite.. vi har fått tid för examinatioon nu.. 12/12 smäller det =)
I dag är det onsdag, har itne så mycket till planer.. hoppas jag hinner med å springa en vända innan det blir kolsvart.. Planera lite för helgen kanske då S kommer =)))

nej nu måste vi arbeta lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0