oh lord..

jag börjar ana ett blåöga nu =/ Har setat med is i över 2 timmar nu, men blåöga verkar vara ett faktum =/ Det gör så jävla ont!!! Så fort jag tar bort isen börjar det banka och värmen sprider sig över hela ansiktet.. tur att jag stannade hemma från skolan och kurerade mig.. kanske får ner svullnaden något mer än vad jag skulle fått om jag gick till skolan..

Men det absolut värsta jag vet är att missa saker.. som  i dag.. när vi har introduktion och allt.. Hade jag inte kunnat prova mina flygkunskaper ner för trappen i går?? När jag ändå var ledig?

Aja.. fick komma 40 min tidigare till ungdoms.mott i alla fall =) Så jag hinner ju en lite bit innan det blir svart ute.. Längtar till örebro nu.. Staffan får pyssla om mig lite nu när jag ser ut såhär.. Känns som om jag inte kommer gå utanflr dörrarna förrän jag åker hem =) hehe.. neeej då.. jag har massor med grejjer med mig.. badkläder, badmintonkläder, gymkläder.. min dator och 5 skittunga böcker (ska skriva arbete) kommer ha fullt upp..

nej nu ska jag packa vidare, sen luncha med syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0